Paddenstoelenexcursie

Solleveld, Den Haag.

Deelname aan de paddenstoelexcursies van Natuurlijk Delfland staat open voor leden van Natuurlijk Delfland. Niet-leden kunnen één keer per jaar mee, mits er voldoende plaats is.  Er geldt een maximum van 10 deelnemers voor Solleveld en 15 deelnemers voor de overige excursies.  Vooraf opgeven is verplicht, ook voor leden.

Contactpersoon: André Jongeling

Telefoon: 06 24253738 (ook voor Whatsapp)

e-mail: paddenstoelen@delfland.knnv.nl

Week van de Biodiversiteit

Deze activiteit is onderdeel van de Week van de Biodiversiteit waarin Natuurvereniging KNNV van 18 t/m 26 mei in het hele land tientallen activiteiten organiseert, zoals excursies, lezingen, cursussen en openbare inventarisaties.

De Verenigde Naties hebben 22 mei uitgeroepen tot Internationale Dag van de Biodiversiteit. Op die dag staan we wereldwijd stil bij de waarde en rijkdom van het leven op aarde. Biodiversiteit bestaat niet alleen uit de variatie tussen soorten, maar ook de biodiversiteit binnen soorten oftewel de genetische diversiteit en de diversiteit aan ecosystemen waarbinnen al dat leven zich afspeelt.

Datum & tijd
ma 20 mei 2024 van 10:00 tot 12:00